dimecres, 29 de setembre del 2010

i tenia que passar

Jo estava esperant que arribes el metro, el meu pseudochador de color blau cel, tota la resta cosos de dones embolicats amb tela negra, de cop ve un treballador del metro i em diu que el segueixi (amb signes) jo li responc que no. Moments mes tard, ja a dins del tren, ve l'home acompanyat per un parell de polis i em fan anar a la ocifina de polis de l estacio. Jo m ho he agafat amb molta calma, m han demanat el passaport i on anava i a quin hotel m allotjava, llavors un dels policies m ha tornat a acompanyar a agafar el metro.
Pel cami m ha preguntat si estava enfadada (are you angry?) li he contestat NO.

CASTELLA
Yo estaba esperando la llegada del metro envuelta en mi psudochador azul celeste, el resto era mujeres en blanco y negro, de pronto un trabajador del metro me pide que le acompanye y yo me niego. Al rato se presenta con dos polis que me piden que les acompañe
Y ya en la oficina de polis de la estacion me piden el pasaporte y donde me alojo y adonde me dirijo. Satisfecha su curiosidad me devuelven al metro, por el camino el poli me pregun ta si estoy enfadada y le conteste que no. Que aventura tan estupida!